KROM Frukost

Inspirerande möten OCH frukost? Absolut!

Frukostmöte i september: Att kommunicera i lågkonjunktur

Erik Modig är ekonomie doktor och forskare vid Center for Consumer Marketing vid Handelshögskolan i Stockholm. Han tillhör därmed ett av Europas ledande center för forskning på effektiv kommunikation. Han intresserar sig för allt som kan förklara hur kommunikation påverkar beslut. Eriks forskning är publicerad i tidskrifter som t ex International Journal of Advertising och Journal of Product and Brand Management. Erik är också Insiktskrönikör för Resumé.

I sin bok “Bang for the Buck” adresserar Erik frågan ”Hur når man en mottagare som inte vill lyssna?” Den eviga strömmen av budskap som sköljer över dagens människor har lärt oss att ignorera marknadskommunikation. Hur får vi våra målgrupper att lyssna till oss, inte minst i utmanande tider som dessa?

Fakta

Datum: Fredag 1 september
Tid: Mingel & frukost från 07.30. Föreläsning 08.00-09.00
Plats: PM & Vänner

Sista anmälningsdag är måndagen före frukosten. Avbokning görs till info@krom.nu senast 24 timmar innan frukosten. Om du uteblir utan avanmälan tar vi ut en avgift på 250 kr. Observera att medlemskap är personligt och biljett för frukost kan därför inte överlåtas till någon annan.