Program
Inspirerande talare OCH frukost? Absolut!

8 december 2023 – Katarina Lundell – Pantamera
Pantamera - strategiskt varumärkesbyggande som ger effekt Katarina Lundell är Marknads- och kommunikationschef på Returpack – företaget som ligger bakom varumärket Pantamera. Ett varumärke som påbörjade sin resa redan 2004 och som genom musik och humor fått svenska...

2 februari 2024 – Frukostmöte
Frukostmöte - Save the date Vårens första frukostmöte 2024 - datumet är klart så skriv upp det!Fakta Datum: Fredag 2 februariTid: Mingel & frukost från 07.30. Föreläsning 08.00-09.00Plats: PM & Vänner Sista anmälningsdag är onsdagen före frukosten. Avbokning...

28 februari 2024 – Digitalt årsmöte
Dags för årsmöte! Alla medlemmar i Kronobergs marknadsförening är välkomna till föreningens årsmöte. Dagordning, förslag till mötet samt anmälan kommer efterhand publiceras på denna sida.Fakta Datum: onsdag 28 februariTid: Kommer snartPlats: Online (anmäl dig, länk...

8 mars 2024 – Årets marknadsförare
Årets marknadsförare På frukosten presenterar sig de nominerade till årets marknadsförare. Fakta Datum: Fredag 8 marsTid: Mingel & frukost från 07.30. Föreläsning 08.00-09.00Plats: PM & Vänner Sista anmälningsdag är onsdagen före frukosten. Avbokning görs...
Fördelar med medlemskap i KROM
Inspiration. Kunskap. Spännande möten. Nya kontakter. Möjligheter.

Detta är några av våra senaste evenemang:
- Arbetsgivarvarumärket, Jane Bergman
- Väx ditt företag med Linkedin, Göran Sällvin
- Nordic Nests framgångssaga, Bank Bergström
- Boosta din presentation, Helene Hedqvist
- Marknadsföring med helhetstänk, Kristina Niesel
- Trender inom marknadsföring, Alfred Appelros
- Fortnox, från sämst till bäst i klassen, Emelie Berkesi och Fredric Kron-Thörnqvist
- Schrems II, Katarina Ladensfors
- According to Berghs, Josakim Thulin
- Nudging, Ida Lemoine
- Design Thinking, Mathias Westphal
- Hållbarhetskommunikation, Martin Lucander
- Uppfödd på nätet – lär känna den sociala generationen, Johannes Gustavsson
- Det digitala medielandskapets utveckling, Martin Johansson
- Hur du skapar ett utmanarvarumärke, Claes Ceverin
- Andreas Andersson, Upplevelseinstitutet
- Storytelling, Jonathan Ljungqvist
- Kriskommunikation, Stefan Olsson