Program

Inspirerande talare OCH frukost? Absolut!
8 december 2023 – Katarina Lundell – Pantamera

8 december 2023 – Katarina Lundell – Pantamera

Pantamera - strategiskt varumärkesbyggande som ger effekt Katarina Lundell är Marknads- och kommunikationschef på Returpack – företaget som ligger bakom varumärket Pantamera. Ett varumärke som påbörjade sin resa redan 2004 och som genom musik och humor fått svenska...

2 februari 2024 – Frukostmöte

2 februari 2024 – Frukostmöte

Frukostmöte - Save the date Vårens första frukostmöte 2024 - datumet är klart så skriv upp det!Fakta Datum: Fredag 2 februariTid: Mingel & frukost från 07.30. Föreläsning 08.00-09.00Plats: PM & Vänner Sista anmälningsdag är onsdagen före frukosten. Avbokning...

28 februari 2024 – Digitalt årsmöte

28 februari 2024 – Digitalt årsmöte

Dags för årsmöte! Alla medlemmar i Kronobergs marknadsförening är välkomna till föreningens årsmöte. Dagordning, förslag till mötet samt anmälan kommer efterhand publiceras på denna sida.Fakta Datum: onsdag 28 februariTid: Kommer snartPlats: Online (anmäl dig, länk...

2 februari 2024 – Frukostmöte

8 mars 2024 – Årets marknadsförare

Årets marknadsförare  På frukosten presenterar sig de nominerade till årets marknadsförare. Fakta Datum: Fredag 8 marsTid: Mingel & frukost från 07.30. Föreläsning 08.00-09.00Plats: PM & Vänner Sista anmälningsdag är onsdagen före frukosten. Avbokning görs...

Fördelar med medlemskap i KROM

Inspiration. Kunskap. Spännande möten. Nya kontakter. Möjligheter.

Detta är några av våra senaste evenemang:

  • Arbetsgivarvarumärket, Jane Bergman
  • Väx ditt företag med Linkedin, Göran Sällvin
  • Nordic Nests framgångssaga, Bank Bergström
  • Boosta din presentation, Helene Hedqvist
  • Marknadsföring med helhetstänk, Kristina Niesel 
  • Trender inom marknadsföring, Alfred Appelros
  • Fortnox, från sämst till bäst i klassen, Emelie Berkesi och Fredric Kron-Thörnqvist
  • Schrems II, Katarina Ladensfors
  • According to Berghs, Josakim Thulin 
  • Nudging, Ida Lemoine
  • Design Thinking, Mathias Westphal
  • Hållbarhetskommunikation, Martin Lucander 
  • Uppfödd på nätet – lär känna den sociala generationen, Johannes Gustavsson 
  • Det digitala medielandskapets utveckling, Martin Johansson 
  • Hur du skapar ett utmanarvarumärke, Claes Ceverin 
  • Andreas Andersson, Upplevelseinstitutet
  • Storytelling, Jonathan Ljungqvist
  • Kriskommunikation, Stefan Olsson